Ako nakupovať

  • pred prvým použitím e-shopu sa prosím oboznámte so všeobecnými obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom retisshop.s​k

  • pred prvým nákupom si vytvorte účet, prejdite priamo na nákup bez registrácie alebo si vytvorte účet na konci objednávky
  • vyberte si tovar. Tovar si môžete vybrať priamo z ponuky - tovar je zatriedený do príslušných kategórii alebo môžete využiť vyhľadávanie tovaru podľa výrobcov. Môžete tiež využiť vyhľadávanie (do políčka vpravo hore napíšete hľadaný výraz) a upravte kritériá vyhľadávania podľa svojich požiadaviek. Ak si neviete vybrať z viacerých podobných tovarov, pridajte ich do porovnania - v porovnaní sa zobrazí prehľadná tabuľka so základnými parametrami jednotlivých tovarov. 
  • upresnite počty jednotlivých tovarových položiek, farby a veľkosti. Venujte prosím pozornosť výberu správnej veľkosti BANDS a FUNNY tričiek a mikín. Orientačné veľkosti tričiek a mikín nájdete v časti "O tričkách" 
  • vložte tovar do košíka
  • pokiaľ si prajete využiť darčekovú poukážku alebo zľavový kupón prejdite do košíka a napíšte kód do príslušného políčka
  • môžete pokračovať v ďalšom nákupe alebo prejsť do pokladne a objednávku odoslať.
  • pokiaľ si vytvárate účet pred koncom objednávky alebo nakupujete bez registrácie vpíšte do jednotlivých políčok všetky požadované údaje. Venujte prosím pozornosť správnemu zadaniu Vášho telefónneho čísla (pošta zasiela SMS správy o uložení vašej zásielky na pošte). Ak objednávate tovar pre firmu, zadajte aj identifikačné údaje firmy. Ak už máte účet vytvorený, prihláste sa svojim e-mailom a heslom (ak ste zabudli heslo, požiadajte o jeho zaslanie. Heslo bude do niekoľkých minút zaslané na e-mailovú adresu uvedenú pri registrácií Vášho účtu).
  • skontrolujte si fakturačné údaje a adresu dodania, prípadne zadajte inú adresu dodania.
  • vyberte spôsob dodania vašej zásielky a spôsob platby. Kupujúci zo Slovenskej republiky vyberie platbu dobierkou, prevodom na účet alebo hotovosťou (v prípade osobného odberu). Kupujúci z Českej republiky vyberie platbu prevodom na bankový účet (dobierka v tomto prípade nie je možná). V prípade potreby napíšte komentár alebo poznámku pre predávajúceho. 
  • skontrolujte ešte raz všetky údaje, potvrďte, že ste sa oboznámili s obchodnými podmienkami a objednávku odošlite.
  • ak ste si zvolili platbu prevodom na účet, po odoslaní objednávky sa zobrazia inštrukcie potrebné pre bankový prevod.
  • do niekoľkých minút od odoslania objednávky obdržíte e-mail s potvrdením o prijatí Vašej objednávky. S potvrdzujúcim mailom Vám budú doručené obchodné a reklamačné podmienky, formulár pre odstúpenie od zmluvy a reklamačný formulár. Pokiaľ Vám email o prijatí objednávky nebol doručený, kontaktujte nás prosím prostrednícvom e-mailu retis@retis.sk, objednávka pravdepodobne nebola odoslaná korektne a nebola zaevidovaná.
  • odoslaním objednávky ste uzatvorili s prevádzkovateľom internetového obchodu retisshop.sk zmluvný vzťah. Ak si napriek tomu prajete objednávku zrušiť, môžete tak urobiť do 24 hodín. Po tomto termíne je objednávka záväzná !
  • aktuálny stav Vašej objednávky, históriu objednávok, nastavenie hesla, ako aj ďalšie informácie týkajuce sa Vášho účtu si môžete skontrolovať v reálnom čase v časti "Môj účet" po zadaní Vašich prihlasovacích údajov (e-mail a heslo)

 

Ak máte problémy pri registrácií, objednávaní, prípadne odosielaní objednávky, neváhajte nás kontaktovať telefonicky na tel.č. 038/ 5327 540 alebo e-mailom na retis@retis.sk.


UPOZORNENIE! Odtiene farieb na tovaroch zobrazených na stránkach retisshop.sk sa môžu líšiť od skutočnej farby tovaru v závislosti od nastavenia farebného profilu Vášho monitora ! Akékoľvek kopírovanie textov alebo obrázkov zo stránky retisshop.sk bez súhlasu prevádzkovateľa je neprípustné !

Powered by Opencart
Opencart theme designed by KulerThemes.com